Skip to content

A salvo de Twitter

Nestas últimas semanas estivem a copiar velhos fios de Twitter ao este blogue. Figem-o porque é conteúdo que nom quero perder: acho-as entradas interessantes, ou curiosas, ou simplesmentes lembranças que fazem sentido como parte desse «diário persoal» que é o blogue.

Assim que até onde sou eu ciente, já está a salvo aqui tudo o conteúdo de certo valor arquivístico ou histórico que tinha publicado só no Twitter. Por fim podo descansar sem medo a que Elon colha e comece cobrar ou qualquer coisa passar. Ou se algum dia borro a minha conta lá.

Como as entradas estám datadas no passado, non saiam no RSS. Assim que se tedes curiosidade por ver qual é ese monte de entradas, a melhor forma é revisardes a etiqueta Fíos. Endemal, as novas estám entretecidas com as velhas sem distinçom.

Se seguias este blogue em Mastodon, porém, as entradas sim che iam aparecendo ao vivo segundo as publicava, mesmo se figuravam com a tal data passada. Pequenas vantagens do Fediverso, suponho.

PD. Segundo publico isto cruzo-me com outro par de entradinhas prestosas. Para dentro forom. Asumamos todos que pode que algo se me escapasse. Irá sendo portado. Pero a ideia permanece: nom son ciente de estar a esquecer nada.

Podes interaxir con esta entrada de moitas formas: con pingbacks, con webmentions ou simplemente respondendo a través do Fediverso, por exemplo visitándela en Mastodon.